Sista inför skidresan

Håller på att packa det sista inför skidresan, åker om två timmar typ. Ser verkligen fram emot resan, jag behöver komma hemifrån ett tag och samla lite energi. "Tyvärr" är detta en studentresa vilket innebär fest varje kväll så alkoholen kommer flöda ordentligt. Maten som ska ätas kommer dock vara bra och nyttig. Men jag förväntar mig ett plus på vågen efter denna långhelg. Har redan förberett nästa vecka med att göra en matlista. Känns bra att komma hem och veta vad som ska tas upp ur frysen osv utan att behöva fundera något extra.

Kommer inte ha möjlighet att använda mig av internet så jag önskar er alla en trevlig helg. Det kommer jag absolut ha, så länge jag inte bryter något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0