Dag 3

Idag har varit en mindre lyckad dag, jag har inte hunnit motionera och jag har ätit alldeles för mycket onyttigt men det får vara så. Nya tag imorgon.

Igår var dock en mycket bättre dag, var ute och sprang 2,5km och körde ett kortare styrkepass. Styrketräning är något jag tycker är skittråkigt rent ut sagt och har inte kört det på hela sommaren så jag kan lova att det känns idag, speciellt i armarna.

Kör på korta inlägg just nu, jobbar mycket och är väldigt trött men hellre kort än inte alls.

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-13 @ 02:06:38
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0